اصالة الفراعنة دوت نت

ملتقى الشباب العربى دوت نت
 
الرئيسيةالبوابةالتسجيلدخول
بحـث
 
 

نتائج البحث
 
Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» fish oil cancer
الأربعاء أغسطس 03, 2011 7:26 pm من طرف زائر

» oil health
الثلاثاء أغسطس 02, 2011 2:38 am من طرف زائر

» free mac games slots
الثلاثاء أغسطس 02, 2011 12:11 am من طرف زائر

» гинекология опухоли
الأحد يوليو 31, 2011 8:53 pm من طرف زائر

» When the first Whirlpool Duet album was released in December 2001 came as a surprise to the public
السبت يوليو 30, 2011 11:25 pm من طرف زائر

» Metformin, such beginning plant-derived
السبت يوليو 30, 2011 5:25 am من طرف زائر

» Продвижение неизбежно
الجمعة يوليو 29, 2011 3:05 am من طرف زائر

» generic cialis vs brand cialis
الخميس يوليو 28, 2011 6:45 am من طرف زائر

» كلام من قلب مجروح نفسه يبوح(اهداء الى حبيبى قصدى اللى كان حبيبى)
الخميس فبراير 17, 2011 5:34 am من طرف زائر

» هايحصل ايه لو مش فى بنات
السبت يوليو 24, 2010 8:02 am من طرف soly

» عـــنـــدما تــتـكــلــم الـــدمـــــوع
السبت يوليو 24, 2010 8:01 am من طرف soly

» شاطئ الأحزان
السبت يوليو 24, 2010 8:01 am من طرف soly

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
m_atta
 
الحنان كله
 
elandaleb
 
soly
 
فيرووز2010
 
الخطيب
 
الفرعون العشق
 
the destiny
 
امير الضلام
 
محمد عبدالله
 
ازرار التصفُّح
 البوابة
 الصفحة الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
منتدى

شاطر | 
 

 سؤال عاجل ملهوش جواب عندى

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
????
زائر



مُساهمةموضوع: سؤال عاجل ملهوش جواب عندى   الأحد أبريل 11, 2010 10:03 pm

ليييييييييييييه الحب معروف بالجرح

ليه اكتر ناس بنجرحهم هما الى بنحبهم


ليه بنحب وبعيد يكون فى فراق وعذاب
بالرغم ان الحب محتاج تضحيه علشان يكمل

ليه مش بنتحدى الدنيا علشان الى بنحبهم يفضلوا معانا


ليه الى بنحبهم وبنخاف عليهم بيسبونا وبيفتكورا خونا عليهم غيرة وحقد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: سؤال عاجل ملهوش جواب عندى   الإثنين أبريل 12, 2010 12:27 pm

ت
هااااااااااايل
سلم ايدك يا ايمي
ناااااااااايس تووووووووووبك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: سؤال عاجل ملهوش جواب عندى   الإثنين أبريل 12, 2010 2:09 pm

نايس توبيك

موضوع رائع

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: سؤال عاجل ملهوش جواب عندى   الإثنين أبريل 12, 2010 2:14 pm

شكرا للمرور بس انا عايزة اجابه لسؤالى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: سؤال عاجل ملهوش جواب عندى   السبت أبريل 24, 2010 9:06 am

ممكن يكون اللى بيحب بيحب لمصلحه او لى حاجه تانى

وممكن تكون اللى بتحبو يكون مش بيحبك بقدر ما انت بتحبو

وعلى رأى المثل ما عداوه الا بعد محبه

ممكن تكون دى الاجابه اللى فى نظرى ارجو ان تكون ادت الغرط
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
سؤال عاجل ملهوش جواب عندى
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
اصالة الفراعنة دوت نت :: الرئيسيه :: مشاكل الحب-
انتقل الى: